سبد خرید :
مشاهده سبد خرید

سوالات متداول ( کاربران و اساتید )

21 شهریور 1400

کاربران مایندینو

 

سلام و عرض ادب خدمت شما سروران گرامی.
عزیزان توجه داشته باشید:
اگر در رابطه با شرایط و چگونگی استفاده از خدمات و یا هر موضوع دیگری درباره سایت مایندینو سوالاتی در ذهن دارید و به‌دنبال پاسخ‌هایی دقیق و واضح برای سوال خود هستید ، لطفاً در ابتدا ، صفحه‌ی قوانین و مقررات را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید. در این مرحله اگر به هر دلیل به جواب خود نرسیدید ، بهتر است سوالاتِ متداول زیر را بررسی کنید. در غیر اینصورت می‌توانید سوال خود را از پشتیبانیِ آنلاینِ مایندینو بپرسید و یا از طریق صفحه‌ی تماس با ما یا پشتیبانی تیکتی مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

– سوالات متداول:

۱. چگونه به مایندینو اعتماد کنیم؟

مایندینو با بیش از ۶ سال سابقه‌ی درخشان و تجربه در برگزاری بیش از هزاران مشاوره آنلاین ، رویدادهای آموزشی مختلف و ارتباط با صدها استاد و مدرس و فروش محصولات آموزشی در زمینه‌های مختلف و همکاری

با ده‌ها سازمان و موسسه‌ی آموزشی معتبر ، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اصلی و شناخته شده‌ی آموزشی ، محتوایی و مشاوره‌ای در زمینه‌ی مهارت‌آموزی در ایران است. با افتخار ، پلتفرم مایندینو بصورت کاملاً مستقیم زیرنظر مرکز نوآوریِ دانشگاه شهید بهشتی تهران فعالیت می‌کند و مورد تاییدِ بهترین دانشگاه ایران است.

۲. آیا رویدادها(حضوری و غیر حضوری) در پلتفرم مایندینو برگزار می‌شود؟

خیر. مایندینو فقط زیرساختِ ارائه خدمات آموزشی را برای اساتید ، مدرسین و موسسات آموزشی فراهم می‌کند و در واقع یک پل رابطی است میان کاربران و اساتید ، مدرسین یا موسسات آموزشی که می‌خواهند رویداد برگزار کنند و خدمات آموزشی‌شان را به شما کاربران عزیز ارائه دهند. در حال حاضر فقط فروش بلیت‌های رویدادها در مایندینو انجام میشود. همچنین مایندینو مانند سایر پلتفرم‌های محتوایی دیگر، در قبال محتواها و مطالبی که توسط اساتید و مدرسین در رویدادها، محصولات و مشاوره‌ها به کاربران ارائه میشود هیچ‌گونه ادعا و مسئولیتی ندارد.
توجه: توجه داشته باشید که جزئیاتِ چگونگیِ برگزاری

رویدادها کاملاً برعهده خود اساتید ، مدرسین یا موسسات آموزشی است که کجا و با چه شرایطی برگزار شود. مایندینو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جزئیات و نحوه‌ی برگزاری رویدادها ندارد.

۳. تفاوت بلیت‌های زودهنگام و دیرهنگام در چیست؟

این بلیت‌ها توسط برگزارکننده رویدادها(اساتید ، مدرسین یا موسسات) تعریف می‌شوند. معمولاً تفاوت بلیت‌ها در قیمت آن‌ها است. به اینصورت که اگر زودتر ثبت نام کنید و بلیتِ رویداد را بخرید ، هزینه کمتری میپردازید.

۴. چطور می‌تونم برای ثبت نام در رویدادها یا خرید محصولات و یا پرداخت حق مشاوره از کیف پولم استفاده کنم؟

وقتی بلیت رویداد ، محصول یا مشاوره‌ای را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه می‌کنید باید بر روی گزینه تکمیل خرید کلیک کنید و در صفحه بعد که برای شما نمایش داده می‌شود در بخش «روش پرداخت خود را انتخاب کنید» بر روی پرداخت از اعتبار(کیف پول) کلیک کنید تا هزینه از اعتبار شما در مایندینو کسر شود.

۵. من هزینه‌ی بلیت رویداد ، محصولات یا حق مشاوره رو پرداخت کردم ولی چرا تو لیست خریدهام چیزی نیست؟

در این مواقع هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به حساب مایندینو واریز نشده است. در این صورت مبلغ پرداختی شما توسط درگاه بانکی مورد نظر حداکثر طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازگشت داده می‌شود. برای اینکه مطمئن شوید پرداخت شما درست بوده یا نه حتماً این مورد را از طریق تیکت برای ما ارسال کنید تا بیشتر بررسی کنیم.

 

اساتید و موسسات

 

سلام و عرض ادب خدمت شما سروران گرامی.
عزیزان توجه داشته باشید:
اگر در رابطه با شرایط و چگونگی استفاده از خدمات و یا هر موضوع دیگری درباره سایت مایندینو سوالاتی در ذهن دارید و به‌دنبال پاسخ‌هایی دقیق و واضح برای سوال خود هستید ، لطفاً در ابتدا ، صفحه‌ی قوانین و مقررات را با دقت و تا انتها مطالعه فرمایید. در این مرحله اگر به هر دلیل به جواب خود نرسیدید ، بهتر است سوالاتِ متداول زیر را بررسی کنید. در غیر اینصورت می‌توانید سوال خود را از طریق پشتیبانیِ آنلاینِ مایندینو بپرسید و یا از طریق صفحه‌ی تماس با ما و یا پشتیبانی تیکتی مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

– سوالات متداول:

۱. چگونه به مایندینو اعتماد کنیم؟

مایندینو با بیش از ۶ سال سابقه‌ی درخشان و تجربه در برگزاری بیش از هزاران مشاوره آنلاین ، رویدادهای آموزشی مختلف و ارتباط با صدها استاد و مدرس و فروش محصولات آموزشی در زمینه‌های مختلف و همکاری

با ده‌ها سازمان و موسسه‌ی آموزشی معتبر ، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های اصلی و شناخته شده‌ی آموزشی ، محتوایی و مشاوره‌ای در زمینه‌ی مهارت‌آموزی در ایران است. با افتخار ، پلتفرم مایندینو بصورت کاملاً مستقیم زیرنظر مرکز نوآوریِ دانشگاه شهید بهشتی تهران فعالیت می‌کند و مورد تاییدِ بهترین دانشگاه ایران است.

۲. برای ثبت و فروش بلیت رویدادهای آنلاین و آفلاین در مایندینو باید چه‌کار کنم؟

اول باید بعنوان استاد در سایت مایندینو عضو شوید. این عضویت رایگان است. سپس در پنل کاربری خود بر روی گزینه ایجاد(افزودن) رویداد جدید کلیک کنید و اطلاعات رویدادتان را اعم از عنوان رویداد، موضوع، سرفصل‌ها، قیمت ، سوالات متداول و … بنویسید.

۳. آیا رویدادها(حضوری مثل سمینارها و غیر حضوری مثل وبینارها) در خود پلتفرم مایندینو برگزار می‌شود؟

خیر. مایندینو فقط زیرساختِ ارائه خدمات آموزشی را برای شما مدرسین عزیز یا موسسات آموزشی فراهم می‌کند و در واقع یک پل رابطی است میان کاربران و

مدرسین یا موسسات آموزشی که می‌خواهند رویداد برگزار کنند و خدمات آموزشی‌شان را به کاربران ارائه دهند. در حال حاضر فقط فروش بلیت‌های رویدادها در مایندینو انجام میشود. همچنین مایندینو مانند سایر پلتفرم‌های محتوایی دیگر، در قبال محتواها و مطالبی که توسط اساتید و مدرسین در رویدادها، محصولات و مشاوره‌ها به کاربران ارائه میشود هیچ‌گونه ادعا و مسئولیتی ندارد.
توجه: شما فقط می‌توانید بلیت‌های رویدادهای خود را در مایندینو به فروش برسانید. توجه داشته باشید که جزئیاتِ چگونگیِ برگزاری رویدادها کاملاً برعهده خود اساتید ، مدرسین یا موسسات آموزشی است که کجا و با چه شرایطی برگزار شود. مایندینو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جزئیات و نحوه‌ی برگزاری رویدادها ندارد.

۴. برای ثبت و فروش محصولات آموزشی در مایندینو باید چه‌کار کنم؟

اول باید بعنوان استاد در سایت مایندینو عضو شوید. این عضویت رایگان است. سپس در پنل کاربری خود بر روی گزینه ایجاد(افزودن) محصول جدید کلیک کنید و اطلاعات محصول‌تان را اعم از نام محصول، موضوع، قیمت ، سوالات متداول و … بنویسید.

 

۵. برای ارائه خدمات مشاوره‌ای در مایندینو باید چه‌کار کنم؟

اول باید بعنوان استاد در سایت مایندینو عضو شوید. این عضویت رایگان است. سپس در پنل کاربری خود به بخش مشاوره وارد شوید و شرایط مرتبط با مشاوره را اعم از زمان‌بندی‌ها، ساعت مشاوره، قیمت و … بنویسید.

۶. ثبت و فروشِ بلیت رویداد ، محصولات و خدمات مشاوره‌ای در مایندینو چقدر هزینه دارد و کارمزدها به چه صورت است؟

اگر شما بخواهید محصول ، بلیتِ رویداد و یا خدمات مشاوره‌ای خود را بصورت رایگان در پلتفرم مایندینو ثبت و به کاربران ارائه کنید ، هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و کاملاً رایگان است. ولی اگر خدمات آموزشی شما هزینه دارد ، به ازای فروشِ هر خدمت آموزشی(فروش محصول، بلیت رویدادها و یا مشاوره) 30% از درآمد حاصل از فروش بعنوان کارمزد به مایندینو و 70% آن به استاد یا

موسسه تعلق میگیرید.

مثال: اگر شما یک محصول آموزشی به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و یا بلیت رویداد شما برای هرنفر ، ۱۰۰ هزار تومان باشد و یا اگر در ازای هر ساعت مشاوره‌ای که به هر کاربر ارائه میدهید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بابت حق مشاوره دریافت کنید ، از این ۱۰۰ هزار تومان ، مبلغ ۳۰ هزار تومان از هر فروش، بعنوان کارمزد به مایندینو و ۷۰ هزار تومان به شما(استاد یا موسسه) تعلق می‌گیرد.

۷. خدمات آموزشی من رایگان است. در اینصورت آیا کاربرانم باید هزینه‌ای به مایندینو بپردازند؟

خیر. نیازی به پرداخت هزینه از جانب آنها نیست.

۸. رویدادم را چند روز قبل از برگزاری رویداد باید در مایندینو ثبت کنم؟

بهتر است حداقل ۵ روز پیش از برگزاری رویداد، آن را در مایندینو ثبت کنید. به دلیل اینکه شما بتوانید زمان کافی برای اطلاع رسانی و جذب مخاطبان داشته باشید.

۹. نحوه‌ی تسویه حساب با اساتید ، مدرسین و موسسات به چه صورت است؟

تسویه مبالغ حاصل از فروش محصولات و خدمات ، حداقل ۳ روز تا حداکثر ۴۵ روز بعد از دریافت درخواست تسویه حساب ، در روزهای کاری(شنبه تا چهارشنبه) انجام خواهد شد. مایندینو این مبالغ دریافتی بابت فروش محصولات و خدمات را پس از کسر سهم خود(یعنی ۳۰ درصد) و باتوجه به زمانبندی فوق واریز خواهد کرد.

ضمناً کسورات قانونی(مالیات‌ها ، ارزش افزوده و …) تابعی از قوانین جاری کشور خواهد بود و مایندینو در این موارد مطابق مقررات عمل خواهد کرد.

۱۰. من یک رویداد یا محصول در مایندینو ثبت کرده‌ام ولی هنوز بر روی سایت منتشر نشده است، علت آن چیست؟

گاهی اوقات ممکن است شما رویداد و یا محصول‌تان را به صورت ناقص در پنل کاربری خود ذخیره کرده و حتی برای ما ارسال نکرده باشید. در این صورت باید «ثبت و ارسال برای تایید» را انتخاب نمایید تا رویداد و یا محصول شما برای بررسی به دست ما برسد. گاهی به دلیل کافی نبودن و

یا ناقص بودن اطلاعات منتشر نمی‌شود و دلیل رد شدن آن نیز برای شما ارسال می‌شود تا آن را اصلاح و برای بررسی مجدد ارسال نمایید.

۱۱. یک رویداد و یا یک محصول ایجاد کرده‌ام که پولی هستند و رایگان نیستند. آیا آن‌ها را می‌توانم به چند نفر بصورت رایگان بدهم؟

بله شما می‌توانید کد تخفیف ۱۰۰ درصدی تعریف کنید و در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بدون پرداخت هزینه بتوانند در رویدادتان ثبت نام کنند و یا محصول‌تان را بصورت رایگان تهیه کنند.

۱۲. ظرفیت بلیت‌هایی که تعریف کرده بودم تمام شد. میتونم مجدداً افزایش بدم؟

بله. از طریق پنل کاربری‌تان و از بخش ویرایش بلیت‌ها میتوانید ظرفیت آن را افزایش دهید.

۱۳. من یک رویداد ثبت کرده‌ام و بر روی سایت منتشر شده است، آیا می‌توان زمان برگزاری آن را تغییر داد و یا آن را حذف کرد؟

بله. در صورتی که قصد تغییر تاریخ رویداد را داشته باشید باید حداکثر ۱ روز قبل از زمان برگزاری رویداد به مایندینو و ثبت نام کنندگان اطلاع دهید. هر استاد یا موسسه فقط ۱ بار می‌تواند تاریخ رویداد را تغییر دهد. برای تغییر تاریخ رویداد باید وارد «پنل کاربری» خود شوید و تیکت پشتیبانی به مایندینو ارسال کنید و تاریخ جدید را اعلام نمایید. در صورتی که برای تاریخ فعلی رویدادتان افرادی ثبت نام کرده باشند شما موظف هستید حداکثر ۱ روز قبل از تاریخ فعلی، تاریخ جدید را به آن‌ها اطلاع دهید و در صورت عدم موافقت آن‌ها با تاریخ جدید بایستی تمام مبلغ دریافتی از کاربران به کیف پول آن‌ها عودت داده شود.

۱۴. مایندینو برای بیشتر دیده شدنِ رویداد ، محصولات و خدمات مشاوره‌ایِ من چه کمکی می‌کند؟

برای افزایش میزان دیده شدن ، شما می‌توانید از بسته‌ی تبلیغاتی استفاده کنید. مایندینو برای این موضوع یک بسته‌ی طلایی تدارک دیده. به اینصورت که رویداد ، محصول و یا خدمات مشاوره‌ای شما به مدت ۳ روز بصورت اختصاصی در صفحه‌ی اول سایت در قسمت اسلایدشو(رویدادهای ویژه و محصولات ویژه) نمایش داده

میشود و همچنین یک پست و استوری اختصاصی در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مایندینو خواهید داشت. قیمت این بسته‌ی طلایی برای ۳ روز ، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

۱۵. بسته‌ی طلایی مایندینو برای تبلیغات چه بازخوردی دارد؟

در صورتی که از بسته‌ی طلایی ما استفاده کنید ، باتوجه به اینکه خدمات آموزشی شما در صفحه‌ی اول سایت و در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام مایندینو قرار خواهد گرفت ، بنابراین تعداد بسیار بیشتری از کاربران با خدمات شما بطور مستقیم در تعامل خواهند بود و شما بیشتر دیده می‌شوید. توجه داشته باشید که نرخ تبدیل فروش و یا ثبت نامی‌های شما متغیر است. به عنوان مثال تعداد ثبت نامی‌ها در هر رویداد به عواملی همچون قیمت بلیت‌ها ، عنوان و موضوع رویداد، سرفصل‌ها و توضیحات آن که چقدر متقاعد کننده هستند و رزومه و تجربه استاد یا موسسه و … بستگی دارد.

۱۶. بسته‌ی طلایی(تبلیغاتی) مایندینو را خریدم. کی اجرا میشود؟

۱ روز بعد از ثبت درخواست توسط شما، برنامه زمانی اجرای تبلیغات بصورت دقیق و کامل خدمت شما ارسال می شود.

۱۷. تعداد زیادی محصول دارم و یا رویدادهای متعددی می‌خوام برگزار کنم. اگر برای همه‌ی آن‌ها بخواهم بسته تبلیغاتی خریداری کنم آیا تخفیف میدید؟

بله. درخواست خودتان را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی ارسال کنید تا بررسی‌ها انجام شود.

۱۸. چه رویدادها و محصولاتی در اسلایدشوهای رویدادها و محصولات ویژه نمایش داده می‌شوند؟

رویدادها و محصولاتی در این بخش‌ها نمایش داده می‌شوند که بسته‌‌ی طلایی(تبلیغاتی) مایندینو را خریداری کرده باشند.

۱۹‌. چرا رویداد و یا محصولم در بخش رویدادها و محصولات نیست؟

رویدادها و محصولاتی که به تازگی در سایت فعال شده باشند به صورت خودکار و رایگان در این بخش‌ها نمایش داده می‌شوند. چون محدودیت در تعداد نمایش رویدادها و محصولات در این بخش وجود دارد به همین علت ممکن است برخی از آن‌ها نمایش داده نشود.

۲۰. رویداد و یا محصولم رایگان است. چرا گاهی در بخش رویدادها و محصولات نشان داده نمی‌شود؟

چون محدودیت در تعداد نمایش در این بخش‌ها وجود دارد و به همین علت ممکن است برخی از آن‌ها نمایش داده نشود.

۲۱. در زمان ثبت رویداد و یا محصول و خدمات مشاوره‌ای، اطلاعات آن را اشتباه وارد کردم! برای ویرایش اطلاعات چه کاری باید انجام بدهم؟

ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوید و از قسمت ویرایش اطلاعات ، اصلاحات مورد نیاز را انجام دهید.

مایندینو، اندیشه ای نو!